Buses Bodybuilder ANDECAR – FAREBUS Spain

Buses ANDECAR – FAREBUS Spain

Zo, zitten we plotsklaps weer in de A. Ik kwam in een zoektocht na de C van CAIO te zoeken en vaak blijf je dan even hangen als je wat interressants tegenkomt. Zo kwam ik nu een merk tegen wat ik volledig overgeslagen bleek te hebben, en als je nagaat dat een groot deel van de in Europa rondrijdende bussen er vandaan komen moet ik er alsnog aandacht aan besteden. Ik zelf had er nog nooit van gehoord van het merk “Andecar-Farebus”. Zij maken de bus en de motor komt van VDL,Mercedes, VW, MAN, IVECO, Scania, VOLVO, IVECO e.a. http://andecar-farebus.com/ http://www.farebus.com/en/ Een echt logo kan ik ook niet vinden dus ik ga maar gewoon met foto’s beginnen. Wel dat het bedrijf in 1983 begonnen is en in 1996 herstart. Het zijn wel hoekige en moderne bussen allemaal. Echte mooie Historische bussen ben ik nog niet tegengekomen, en ik ben er duizenden gaan bekijken en ben er bijna tureluurs van geworden. Veel plezier ermee.

Andecar Azahara SE – Pegaso 5231
Andecar Seneca Man 10.225
Andecar Viana, Irisbus

Andecar Viana,Volvo

Andecar VianaS MAN Rabaneda

Farebus Califa Irisbus Iveco Eurorider C38 SRI

Farebus Califa VDL

Irisbus Eurorider C43 Andecar Viana S Paco Campos Cockpit

Irisbus Eurorider C43 Andecar Viana S Paco Campos Interior

Irisbus Eurorider C43 Andecar Viana S Paco Campos

Irisbus Eurorider C43 SRI Andecar Viana S

Irisbus Farebus Gala

Iveco Andecar Seneca f

Iveco Andecar Triunfo a

Iveco Andecar Triunfo b

Iveco Andecar Triunfo c

IVECO Autocares Herranz

Iveco Eurorider38 Andecar Viana S STG

MAN 10.225, Andecar Seneca de Grand Class

Man 12.250 Farebus Seneca a

Man 12.250 Farebus Seneca

Man 18.460 Andecar Viana S

MAN 18480 Farebús Califa M.Valverde

MAN 12240 Farebús Séneca Molina Bus

Man Farebus Seneca

Mercedes OC500RF Andecar Viana S b

Mercedes Benz OC-500, Andecar Viana S de Autos Facal

Mercedes O404 Andecar Viana

Mercedes OC500RF Andecar Viana S

Scania Andecar Viana S

Scania Andecar Viana S a

Scania K124 Andecar Viana S Marbella Bus

Seneca MAN Yuste a

Volkswagen Andecar Triunfo

Volvo B12B Andecar Viana S

Author: Jeroen

In Dutch, my homelanguage: Ik ben Jeroen, tot januari 2015 was ik al dik 26 jaar werkzaam in een psychiatrisch ziekenhuis in een stad vlakbij Werelds grootste havenstad Rotterdam. Eerst als verpleegkundige/begeleider op high care, later op afdeling dubbeldiagnose (verslavingen) en ook nog een tijdje als administratief medewerker. Ik heb een spierziekte "Poli Myositis" (alle spieren zijn ontstoken) daardoor weinig energie. Sinds augustus 2015 is daarbij de diagnose Kanker gesteld, en ben ik helemaal arbeidsongeschikt geworden en zit middenin de behandelfase. Gelukkig ben ik daarnaast getrouwd, vader, en opa, en heb de nodige hobby's. Een daarvan is transportmiddelen verzamelen en daarmee een blog schrijven. Dit blog begon met bussen, maar nu komen ook sleepboten, auto's trucks en dergelijke aan bod. Kijk en geniet met me mee, reageer, en vul gerust aan. Fouten zal ik ook graag verbeteren. In English: I'm Jeroen, till januari 2015 I was already 26 years working as a nurse in a psychiatric hospital, near Rotterdam, Worlds biggest harbour with more than 98 nationalities living within it's borders. First I worked on closed high care ward and the last years on a ward with mainly addicted people. I liked my work very much. In 2007 I got ill. I got the diagnose Poli Myositis, a musscle dissease. Al my mussles are inflamed. And last august I got another diagnose. Cancer. It's plaveicelcel carcinoma and treated with Chemo and radioation. So I've even less energy than the last years. Still I try to make something of my life and the blog is helping with surviving with some pleasure.

Leave a comment

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.